H Eλένη Σουράνη είναι Co-Founder και Διευθύνουσα Σύμβουλος της SOCIALDOO, την οποία ίδρυσε το 2009. Με 25 χρόνια εμπειρίας στον χώρο της επικοινωνίας, είναι ιδρυτικό μέλος και μέλος ΔΣ της Ένωσης Επαγγελματιών Εταιρικών Υποθέσεων (CAPA), καθώς και μέλος ΔΣ της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ).
Στην επαγγελματική της πορεία έχει διατελέσει Ειδική Σύμβουλος για θέματα Σύγχρονου Πολιτισμού σε πέντε διαδοχικούς Υπουργούς Πολιτισμού, επικεφαλής των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων στο Πανεπιστήμιο Bordeaux III / Michel de Montaigne, καλλιτεχνική διευθύντρια στο Διεθνές Φεστιβάλ «Voyages vers l’ imaginaire», σύμβουλος στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και Διευθύνουσα Σύμβουλος στην Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου.
Η Ελένη Σουράνη πρεσβεύει μια προσέγγιση στην επικοινωνία με εστίαση στην καταξιωτική θεωρία (Appreciative Inquiry), αντίληψη η οποία αντανακλάται στη φιλοσοφία και τη λειτουργία της SOCIALDOO. Δημιουργεί, μαζί με την ομάδα της, επικοινωνιακές στρατηγικές, με γνώμονα την καινοτομία και πρόταγμα την ενσυναίσθηση, δυο έννοιες οι οποίες νοηματοδοτούν την επιχειρησιακή μέθοδο και λειτουργίά της SOCIALDOO, το «intellemo» (intelligence + emotionality). Έχει θέσει, δε, στον πυρήνα της εταιρικής κουλτούρας το «atypical excellence», την ανάδειξη και αξιοποίηση των ανθρώπινων δεξιοτήτων, πέρα από την τυπική αριστεία.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Στην επαγγελματική της πορεία έχει διατελέσει Ειδική Σύμβουλος για θέματα Σύγχρονου Πολιτισμού σε πέντε διαδοχικούς Υπουργούς Πολιτισμού, επικεφαλής των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων στο Πανεπιστήμιο Bordeaux III / Michel de Montaigne, καλλιτεχνική διευθύντρια στο Διεθνές Φεστιβάλ «Voyages vers l’ imaginaire», σύμβουλος στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και Διευθύνουσα Σύμβουλος στην Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου.
Η Ελένη Σουράνη πρεσβεύει μια προσέγγιση στην επικοινωνία με εστίαση στην καταξιωτική θεωρία (Appreciative Inquiry), αντίληψη η οποία αντανακλάται στη φιλοσοφία και τη λειτουργία της SOCIALDOO. Δημιουργεί, μαζί με την ομάδα της, επικοινωνιακές στρατηγικές, με γνώμονα την καινοτομία και πρόταγμα την ενσυναίσθηση, δυο έννοιες οι οποίες νοηματοδοτούν την επιχειρησιακή μέθοδο και λειτουργίά της SOCIALDOO, το «intellemo» (intelligence + emotionality). Έχει θέσει, δε, στον πυρήνα της εταιρικής κουλτούρας το «atypical excellence», την ανάδειξη και αξιοποίηση των ανθρώπινων δεξιοτήτων, πέρα από την τυπική αριστεία.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ