E R M I S A W A R D S
Μιχάλης Κροκίδης

Μιχάλης Κροκίδης


Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής Ermis Branded Entertainment & Content

Ο Μιχάλης Κροκίδης ξεκίνησε στη διαφήμιση το 1999, ή αλλιώς την εποχή που μια καμπάνια σήμαινε τηλεόραση, ραδιόφωνο, τύπος, outdoor. Από τότε μέχρι σήμερα πέρασαν 20 χρόνια πορείας στο χώρο όπου άλλαξαν πολλά, ή και όχι.

Ο ίδιος, μετά από 7 χρόνια στο Account Management, πέρασε στο Account Planning ανακαλύπτοντας έναν νέο ρόλο που του δίνει μεγαλύτερη χαρά. Εντωμεταξύ, η διαφήμιση από αναλογική έγινε ψηφιακή. Η ιδέα πρέπει να απορρέει πάση θυσία από ένα consumer insight. Ο Account Manager έγινε και Social Media Manager. Το spot 30’’ έγινε content. Τα accounts κάποιες φορές έγιναν projects. Ο μακροχρόνιος σχεδιασμός είναι το 6μηνο.

Ο ίδιος όμως συνεχίζει να πιστεύει περισσότερο από ποτέ ότι δουλειά μας ήταν, είναι και θα παραμείνει ο άνθρωπος και οι ιστορίες που τον κάνουν να νιώθει, να συζητάει, αυτές που τον οδηγούν στην επιθυμητή απόφαση και συμπεριφορά.

Πιστεύει ότι η δημιουργικότητα ξεκινάει νωρίς, ιδανικά από τον πελάτη, και καταλήγει στο δημιουργικό. Οι καταναλωτές είναι άνθρωποι που κάποιες στιγμές ψωνίζουν.

Η διαφήμιση είναι πρωτίστως art και λιγότερο science, γιατί αλλιώς θα γίνει προβλέψιμη.

Η μέτρηση της αποτελεσματικότητα μιας καμπάνιας είναι απαραίτητη, ακόμη κι αν δεν είναι πάντα εύκολο, γιατί μόνο τότε η αίσθηση γίνεται απόδειξη.

Ο Μιχάλης Κροκίδης έχει δουλέψει για πολλά brands και σχεδόν για όλους τους κλάδους: από τηλεπικοινωνίες και προϊόντα προσωπικής υγιεινής, μέχρι την καμπάνια του Ευρώ και dating sites. Έχει συνεργαστεί κατά σειρά με τις εταιρείες Leon & Partners, attp, Upset!, Soho Square, ενώ τα τελευταία 4 χρόνια είναι Head of Planning στην Ogilvy.

Στο site μας χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία σας & να σας προσφέρουμε εξατομικευμένες υπηρεσίες. Μάθετε περισσότερα εδώ