E R M I S A W A R D S
CREATIVE BRAVERY

CREATIVE BRAVERY


Τα Ermis Awards αναδεικνύουν τους διαφημιζόμενους και τα brands που τολμούν

H διάκριση Creative Bravery είναι πολύ σημαντική γιατί επιβραβεύει ένα τολμηρό διαφημιζόμενο και – κυρίως – γιατί δίνει τον τόνο στους υπόλοιπους.

Το Creative Bravery είναι καθαρά ποιοτική και όχι ποσοτική διάκριση όπως είναι το Client of the Year ή το Brand of the Year. Δεν απαγορεύεται, ούτε αποκλείεται να συμπέσουν, αλλά δεν φαίνεται πιθανό.

Με το Creative Bravery δεν επιβραβεύουμε τις κορυφαίες ιδέες της χρονιάς, ούτε ένα διαφημιζόμενο που επενδύει σταθερά στη δημιουργικότητα. Αναζητάμε και θέλουμε να επιβραβεύσουμε ένα διαφημιζόμενο που τόλμησε να βγει από το comfort zone του – όποιο είναι αυτό – και έσπασε τα κλισέ της κατηγορίας του, ώστε να εκπλήξει, να κινητοποιήσει, να κάνει τη διαφορά.

Δεν έχει σημασία αν το ή τα έργα του πήραν πολλά βραβεία, ούτε αν έχει κάνει μια μεγάλη καμπάνια. Μπορεί μια μεμονωμένη τολμηρή ενέργεια, με σκέψη, φαντασία και έξυπνη εκτέλεση να σηματοδοτήσει ένα νέο τρόπο συνομιλίας της κατηγορίας ή της μάρκας με τον καταναλωτή. Κυρίαρχο κριτήριο είναι να μπορεί να αναγνωρισθεί η τόλμη και η θέληση του διαφημιζόμενου να πάει ένα βήμα μπροστά τα δημιουργικά standards στην κατηγορία του.

Μια εύστοχη διάκριση Creative Bravery μπορεί να ενθαρρύνει και άλλους διαφημιζόμενους να βγουν από το δικό τους comfort zone και να τολμήσουν. Σε μια περίοδο, όπου ως αγορά έχουμε κατανοήσει ότι το κοινό ζητάει πιο δημιουργική διαφήμιση, το creative bravery των πελατών μας είναι ο κρίσιμος παράγοντας.


Πώς μπορεί να βραβευθεί ένας διαφημιζόμενος με “Creative Bravery”

  • Πρώτα πρέπει να είναι βέβαιος ότι το agency έχει υποβάλει το έργο στα Ermis Awards.
  • Δεν απαιτείται διαφορετική κατάθεση συμμετοχής, τεκμηρίωση ή κόστος.
  • Η διάκριση μπορεί να δοθεί σε έργα κάθε ενότητας και οποιασδήποτε κατηγορίας.
  • Η κάθε κριτική επιτροπή θα επιλέξει και θα προτείνει ένα ή περισσότερα έργα που αξίζουν να διακριθούν με Creative Bravery, ανάμεσα στα έργα που έχουν περάσει στο shortlist και έχουν ήδη βραβευθεί. Το να δοθεί ή να μη δοθεί Creative Bravery σε μια ενότητα είναι στη διακριτική ευχέρεια, του προέδρου της οργανωτικής επιτροπής και των προέδρων των κριτικών επιτροπών.

Στο site μας χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία σας & να σας προσφέρουμε εξατομικευμένες υπηρεσίες. Μάθετε περισσότερα εδώ