E R M I S A W A R D S
CREATIVE BRAVERY

CREATIVE BRAVERY


Αφιερωμένο στη διαφορετικότητα και την κοινωνική ευαισθησία 

Το Creative Bravery δημιουργήθηκε για να επιβραβεύσει τους διαφημιζόμενους που έχουν αντιληφθεί πως, σε περιόδους κρίσης, για να πετύχεις χρειάζεται να κάνεις μεγαλύτερη προσπάθεια να αναπτυχθείς. Μια διάκριση που δίνεται κάθε χρόνο σε εκείνον τον πελάτη-διαφημιζόμενο που έκανε το βήμα παραπάνω και τόλμησε να επενδύσει σε εξαιρετικά δημιουργικές προσεγγίσεις για τη διαφήμιση της εταιρίας, του brand, των υπηρεσιών ή των προϊόντων του. Φέτος η συγκεκριμένη διάκριση θα είναι αφιερωμένη στη διαφορετικότητα και την κοινωνική ευαισθησία. 

Το 2020-21 είχαμε μια διαφορετική κρίση να αντιμετωπίσουμε. Κρίση υγειονομική και κατ’ επέκταση και οικονομική αλλά πάνω από όλα κρίση αξιών και ανθρώπινων δικαιωμάτων. Η πανδημία είχε δυσανάλογες συνέπειες στις ευάλωτες ομάδες, όπως οι εργαζόμενοι πρώτης γραμμής, τα άτομα με αναπηρίες, οι ηλικιωμένοι, οι γυναίκες, τα κορίτσια και οι μειονότητες. Ανέδειξε καλά κρυμμένες παθογένειες και αναχρονιστικές αντιλήψεις. Μας θύμισε  ότι θέματα που νομίζαμε ότι έχουμε λύσει, είναι ακόμα βαθιά ριζωμένα στην παγκόσμια κοινότητα αλλά και στην ελληνική κοινωνία. Έτσι είδαμε παγκοσμίως μια πρωτοφανή κρίση φυλετικών διακρίσεων και αντιληφθήκαμε ότι ακόμα και στον τομέα της ισότητας των δυο φύλων,  έχουμε πολύ δρόμο ακόμα να διανύσουμε με τη χώρα μας στις τελευταίες θέσεις της ευρωπαϊκής κατάταξης (gender equality index). Μας απασχόλησε σαν κοινωνία η διαφορετικότητα  και η κουλτούρα των ίσων ευκαιριών, το Diversity & Inclusion και στον τρόπο που αντιμετωπίζουν οι μάρκες τις ειδικές δεξιότητες των ανθρώπων. Αλλά είδαμε και φαινόμενα αύξησης της ενδοοικογενειακής βίας και το ελληνικό #MeToo που συντάραξε το πανελλήνιο και έγινε η σπίθα, που άναψε το φιτίλι της έκρηξης των καταγγελιών σε επαγγελματικούς χώρους προβεβλημένους στο ευρύ κοινό, όπως ο αθλητικός και ο θεατρικός. 

Σύμφωνα με τη Ρένα Νικολοπούλου, Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής: «Η επικοινωνία είναι πάντα ο καθρέπτης της κοινωνίας και φέτος δεν θα μπορούσαμε παρά να αναδείξουμε και να βραβεύσουμε τις δημιουργικές δουλειές που τόλμησαν να αναδείξουν ευαίσθητα κοινωνικά θέματα. Θέματα ταμπού που ακόμα και σήμερα δύσκολα τα ακουμπάμε, πόσο μάλλον να τα προβάλουν οι μάρκες μέσα από την επικοινωνία τους. Αυτές τις θαρραλέες δουλειές θέλουμε να βραβεύσουμε μέσα από την ειδική διάκριση των Ermis Creative Bravery».  

Πώς μπορεί να βραβευθεί ένας διαφημιζόμενος με “Creative Bravery”

Πρώτα πρέπει να είναι βέβαιος ότι το agency έχει υποβάλει το έργο στα Ermis Awards.
Δεν απαιτείται διαφορετική κατάθεση συμμετοχής, τεκμηρίωση ή κόστος.
Η διάκριση μπορεί να δοθεί σε έργα κάθε ενότητας και οποιασδήποτε κατηγορίας.
Η κάθε κριτική επιτροπή θα επιλέξει και θα προτείνει στην Οργανωτική Επιτροπή ένα ή περισσότερα έργα που αξίζουν να διακριθούν με Creative Bravery, ανάμεσα στα έργα που έχουν περάσει στο shortlist και έχουν ήδη βραβευθεί. Το να δοθεί ή να μη δοθεί Creative Bravery σε μια ενότητα είναι στη διακριτική ευχέρεια της Οργανωτικής Επιτροπής.
Κυρίαρχο κριτήριο είναι να μπορεί να αναγνωρισθεί η τόλμη και η θέληση του διαφημιζόμενου να πάει ένα βήμα μπροστά τα δημιουργικά standards στην κατηγορία του. 

Σημείωση: Η διάκριση Creative Bravery είναι ξεχωριστή από το Client of the Year. Η τελευταία βασίζεται στο άθροισμα των βαθμών ενός διαφημιζόμενου για τα έργα που βραβεύθηκαν στο σύνολο των ενοτήτων και κατηγοριών Ermis Awards.

Στο site μας χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία σας & να σας προσφέρουμε εξατομικευμένες υπηρεσίες. Μάθετε περισσότερα εδώ